Často kladené dotazy

Posíláte k objednávkám faktury?

Pro veškerou komunikaci s námi Vám postačí pouze potvrzení objednávky, které Vám zašleme prostřednictvím emailu hned po dokončení objednávky. Pokud budete mít zájem o PDF fakturu, můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu a my Vám ji rádi poskytneme.

Co když mi boty nebudou sedět?

Před nákupem doporučujeme přečíst náš návod na vybrání správné velikosti, který naleznete zde. Pokud se Vám ale i tak nepovede vybrat správnou velikost, můžete zboží do 14 dnů vrátit v souladu s našimi obchodními podmínkami. Jak vrátit zboží najdete zde.

Nakupuji jako podnikatel

Naše zboží prodáváme pouze spotřebitelům (koncovým zákazníkům), tudíž neumožňujeme odpočet daní při prodeji podnikatelským subjektům.

Mohu koupit zboží na dobírku?

Momentálně umožňujeme pouze platbu kartou, apple pay, google pay nebo platbu převodem na účet. V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na našem e-mailu nebo Instagramu.

Jak mohu sledovat svojí objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte email se sledovacím číslem. Zásilku můžete sledovat na stránkách společnosti Zásilkovna, DPD, GLS, PPL dle Vámi zvolené dopravy.

Vybral jsem si doručení na výdejní místo, ale zapomněl jsem po dokončení objednávky místo zvolit.

Není se čeho obávat, důležité je, abyste nás co nejdříve kontaktovali na e-mail, Instagram nebo zde na stránkách do Inboxu. V případě, že tak neučiníte, zásilku Vám odešleme na nejbližší výdejní místo Vašemu bydlišti.

Proč nenabízíte způsob platby dobírkou?

S ohledem na velký počet zákazníků, kteří po závazném odeslání objednávky nepřebírali své balíčky, jsme byli nuceni zrušit možnost platby dobírkou.

Proč doručení může trvat až 11 dní?

U zboží označené jako "express" garantujeme doručení do 4 pracovních dnů z důvodu, že zboží máme připravené k okamžité distribuci. Zboží, které není označené jako "express" je k nám ve většině případech dováženo. Náš tým odborníků zboží nejprve zkontroluje a až poté zboží posíláme za Vámi. Z tohoto důvodu může doručení trvat déle.